Puc menjar XOCOLATA si faig DIETA ?

undefined

Des de dietistes barcelona us volem dir que sí!!

Però hauria de ser del 80 - 85% de cacao cap a munt. Ja que conté menys sucre i la seva concentració és més alta en antioxidants.

La dosi correcte és d'un quadradet al dia.

 

La xocolata té molts beneficis per nosaltres com per exemple:

- Ens dóna rapidesa mental.

- Ens aporta molta energia, ja que conté cafeïna i teobromina.

- Té Magnesi, que ens anirà molt bé pel nostre sistema nerviós.

- Produeix una falsa sacietat a l'estómac i elimina momentàniament l'estrès, l'angoixa i fins i tot evadeix a les persones de les seves preocupacions.

- L'efecte més  reconegut és la del consol quan estem tristos, ja que conté feniletilamina. Aquesta actua a nivell del cervell, produint-nos eufòria i benestar emocional.

 

undefined

 

Si tens sobrepès i et vols donar un capritxet.... 

podries fer un got de llet desnatada amb cacao en pols i afegir edulcorant i ja tens la teva xocolata amb llet! 

d'aquesta manera, no estàs ingerint el greix ni el sucre de la xocolata!!

Si vols menjar saludablement, ja ho saps, les dietistes barcelona estàn per ajudar-te.

per contactar-nos prem aquí.

 

 

Consells per fer àpats fora de casa " sense remordiments ".

 

undefined

Des de Nutricionistes Barcelona volem donar consells per gaudir dels àpats fora de casa.

 

1) Si t'han convidat a dinar a un restaurant, esbrina quin tipus de menjar hi fan.

    D'aquesta manera podràs planejar-te la resta dels àpats del dia i poder compensar.

    Això sí, sense saltar-se cap ni un , compensar no significa deixar de menjar. 

 

2) Vigila amb les salses! sobretot la de soja que es posa als Japonesos.

    Aquesta conté molta sal i faràs més retenció de líquid.

    Una bona opció seria posar-ne poqueta o utilitzar més el wasabi o gingebre.

 

3) Evita les patates fregides com a guarnició del segon plat i demana que et posin patata al caliu o amanida o escalivada.

 

4) Per beure pren aigua o aigua amb gas. És la millor font d'hidratació pel nostre organisme. 

 

5) Tria opcions saludables per les postres. Pots prendre fruita o iogurt sencer i sense sucre.

    Aquest et saciarà més que un de desnatat i és menys calòric que un postre dolç.

   

6) Vigila amb les vinagretes que hi posen a les amanides, normalment afegeixen mel o vinagre de mòdena que porta sucre.  I això aumenta el valor calòric de l'amanida. Demana que te la portin sense amanir i després tu li afegeixes oli i vinagre de vi. Si no tinguéssin vinagre demana que et portin mitja llimona.

    

Si vols més informació pots contactar amb nosaltres!

 

Dietistes Barcelona - Puc beure llet sense lactosa si no sóc intolerant?

 

undefined

Des de dietistes barcelona volem respondre aquesta pregunta.

El sucre de la llet és la LACTOSA i està formada per glucosa i fructosa.

Per poder digerir-la necessitem un enzim anomenat LACTASA que es troba al nostre intestí.

Les persones que són intolerants a la lactosa no digereixen bé la llet i això comporta distensió abdominal, gasos, diarrees etc

Per solucionar aquest problema hi ha les llets sense lactosa, pero com aconsegueixen treure-la? doncs és molt fàcil, se li afegeix LACTASA a la llet i aquesta digereix la lactosa, gràcies això les persones amb aquesta intolerància poden prendre-la.

Si pateixes aquesta intolerància pots beure aquest tipus de llets o també begudes vegetals.

Però si no ho pateixes, no beguis llet sense lactosa, beu la llet normal, ja que si deixes de fer-ho pots tornar-te amb els anys intolerant. Degut a que el teu cos cada cop fabricarà menys lactasa. 

Si ets Intolerant a la lactosa y vols tenir una dieta adaptada para tu, t'animem a que vinguis a visitar-nos!

més informació aquí!

NUTRICIONISTES BARCELONA: MENJA CIRERES!

undefined

Una fruita dolça que té 9.5gr de sucre en 100gr, el seu contingut en sucre és similar al d'altres fruites com la taronja, poma, kiwi etc .. i la seva ració seria un o dos grapats que vindrien a ser entre 50 i 100 gr.

Tenen gran quantitat de vitamines com la C, B1, B6, B2, B9. I minerals com el calci, magnesi, fòsfor i potassi.

Si vols baixar de pes, no hi ha problema , com he dit abans pots menjar una ració de 50gr al dia, ja que només aporten 25kcaloríes.

Aporten àcid fòlic (Vitmamina B9), beneficiós per les embarassades, ja que evita defectes congènits greus. (És important que encara que mengis cireres no has de deixar de suplementar-te amb l'àcid fòlic si estàs embarassada).

També són riques en potassi, un dèficit d'aquest pot provocar rampes musculars, taquicàrdia i set.

I molt riques en antioxidants.

Des de Nutricionistes Barcelona t'animem a que tinguis una alimentació variada encara que controlis el teu pes. 

Si vols més informació clica aquí

Home ← Articles més antics